מדבקות מידע משתנה (מדבקות ברקוד)

 

מדבקות מידע משתנה

לגלילון ניסיון של עשרות שנים בהדפסת מדבקות מידע משתנה (ברקודים) עוד כשהתחום היה בחיתוליו.

ניתן להדפיס מגוון עצום של סוגי ברקודים וQR קוד ברזולוציה מעולה המאפשר קריאה באמצעות המכשירים הרגישים ביותר בשוק.

ניתן להטמיע את הקוד בצבע נסתר המשמש למניעת זיופים עבור מוצרי פרימיום ומוצרים ביטחוניים.

גלילון מספקת מדבקות מידע משתנה לבתי חולים, קופות חולים, מעבדות, מרכזים לוגיסטים ועוד

 

הדפסת מדבקות מידע משתנה (מדבקות ברקוד/QR)

מדבקות ברקוד הן אחד ממוצרי הדפוס היותר שימושיים לאורך כל שרשרת הייצור והאספקה, ובעזרתן ניתן לייעל ולהגדיל את הפעילות העסקית, על כלל רבדיה. כמומחים למדבקות, אנו נשמח לספק לכם מדבקות מידע משתנה ברמת איכות גבוהה, ולאפשר לכם לפרוץ לעצמכם דרך לעולם  של אוטומציה תעשייתית ודיגיטליזציה.

לנו בגלילון ניסיון של עשרות שנים בהדפסת מדבקות מידע משתנה (ברקודים) עוד כשהתחום היה בחיתוליו. אצלנו ניתן להדפיס מגוון עצום של סוגי ברקודים וQR- קוד ברזולוציה מעולה, מה שמאפשר קריאה באמצעות המכשירים הרגישים ביותר בשוק. ניתן גם להטמיע את הקוד בצבע נסתר המשמש למניעת זיופים עבור מוצרי פרימיום ומוצרים ביטחוניים.

מהן מדבקות מידע משתנות?

מדבקות מידע משתנה עוזרות לזהות, לבצע מעקב ולאמת מוצרים, בין אם אלו מוצרים בדדים ובין אם זו קבוצת מוצרים ספציפית. מדבקות אלו יהיו שימושיות כאשר אתם מעוניינים לעקוב אחר המוצרים שלכם או להבחין ביניהם לכל אורך שרשרת האספקה. הן משחקות תפקיד הדומה לתפקידה של תעודת הזהות, עם נתוני הדפסה שמשתנים ממדבקה למדבקה.

 בנוסף, הן מספקות מידע משתנה על מוצרים, כמו למשל:

  • מספרים סידוריים
  • מחירים
  • תאריך ייצור
  • תאריך תפוגה
  • שם היצרן
  • נתוני הזמנה
  • מספר אצווה
  • כתובת למשלוחים
  • קוד מוצר
  • ועוד

הנתונים מגיעים בדרך כלל ממסד נתונים אלקטרוני או ידני והם מתווספים בתהליך הייצור או האריזה. המידע המשתנה מקודד בצורה של ברקודים, קודי מטריצת נתונים או קודי QR, כך שהם הופכים לקריאים במכונה ועוזרים לייעל את תהליכי התפעול והשיווק השונים במידה רבה.

מדבקות מידע משתנה – סוללות את הדרך לייצור המוני

מדבקות הכוללות מידע מאפשרות למוצרים “לתקשר” עם המכונות והתוכנה לכל אורך קו הייצור, ולהשתמש בנתונים כדי לקבל שליטה גדולה יותר על שלביו השונים. הן מציעות יעילות מרבית, מתאימות לממשקים שונים, קל לשלב אותן בסביבות עבודה שונות, והן מציעות פרודוקטיביות רבה יותר, תובנות מעמיקות הנוגעות למידע ונתונים, גדילת העסק והרחבת האפשרויות הקיימות.

הפכו את הלוגיסטיקה שלכם ליעילה יותר

באמצעות הדפסת מדבקות מידע משתנה תוכלו להאיץ תהליכים לוגיסטיים גם ברמת המחסן, המיון, האריזה וההובלה. ניתן לקבל בקלות סחורה ולנהל את המלאי בצורה מסודרת, אפשר לטפל בהחזרות יותר מהר ולהחזיר את המוצרים שהוחזרו אל המדף. ניתן לשלוט טוב יותר בתהליך ההזמנות ולעמוד גם בזמני אספקה לחוצים יותר, לבצע תהליכי מיון מוצרים בצורה יעילה יותר, לעקוב בצורה מאובטחת אחר משלוחים, קרטונים ומשטחים שעוזבים את המחסן ועוד.

באמצעות הדפסת ברקודים תוכלו גם לאתר מוצרים בצורה חלקה לאורך כל שרשרת האספקה החל בחומרי הגלם ועד המכירה ללקוח הקצה. ניתן להגן על הצרכנים אם עולה הצורך בהחזרת מוצרים, למצוא תקלות ולבצע תיקונים בצורה מהירה יותר ולא פחות חשוב, מדבקות מידע משתנה מאפשרות לכם להגן על המותג שלכם ולמנוע זיופים.

ולבסוף, ישנם מוצרים שדורשים מעקב מתוקף חובה על פי חוק, כך למשל תרופות או מוצרי מזון צריכים לשאת מספר סידורי, והמידע הרלוונטי מאוחסן במאגר המידע הארצי.

המומחיות שלנו הופכת את המדבקות שלכם לאיכותיות יותר

מדבקות מידע וברקודים הפכו לחיוניים בתהליכי ייצור, לוגיסטיקה ומסחר. הם מאיצים את איסוף הנתונים, מונעים שגיאות ואפילו מסייעים לכם לשלוט במערכות שלמות. אבל שיטה זו של אוטומציה תפעל היטב רק אם סורקי ברקוד ומצלמות יוכלו לקרוא את הברקודים שלכם ללא שגיאות.

זו בדיוק הסיבה שעליכם לבחור בחברה מקצועית כמו גלילון להדפסת המדבקות שלכם. עם מקצועיות של שנים, איכות גבוהה של הדפסה והמון ניסיון, אנו נשמח להיות השותפים שלכם לדרך, לתת מענה ליישומים פשוטים כתובעניים, להציע לכם אחריות על המוצרים ולספק שירות ששם אתכם במקום הראשון.

כיצד מדפיסים מדבקות מידע משתנה?

אם ברצונכם להדפיס מדבקות מידע משתנה הגעתם למקום הנכון. גלילון היא אחת החברות המובילות בענף הדפסת וייצור המדבקות בארץ ובעולם, ומספקת פתרונות מעולים מהשורה הראשונה לבתי חולים, קופות חולים, מעבדות, מרכזים לוגיסטיים ועוד.

אצלנו כל לקוח מקבל פתרון התפור לצרכיו הייחודיים, עם שימת דגש על איכות גבוהה, שירות קשוב ומחירים תחרותיים.

לפרטים נוספים ובכל שאלה שיש לכם, ניתן לפנות למומחים של גלילון בקישור זה ואנו נעשה הכל בכדי למצוא עבורכם את הפתרון המתאים!

close
שינוי גודל גופנים
ניגודיות